Siirry pääsisältöön
Sivupaneeli
Etusivu
Selaa koulutuksia
Ammatillinen koulutus
Yhteiset tutkinnon osat
Espoon aikuislukio
Espoon työväenopisto
Tutkintoja edeltävä opetus
Aikuisten perusopetus
Muut työtilat
Ohjaus
Lisää
Etsi kursseja
ET OLE VIELÄ KIRJAUTUNUT
Kirjaudu
Etsi kursseja
Etusivu
Selaa koulutuksia
Tiivistä
Laajenna
Ammatillinen koulutus
Yhteiset tutkinnon osat
Espoon aikuislukio
Espoon työväenopisto
Tutkintoja edeltävä opetus
Aikuisten perusopetus
Muut työtilat
Ohjaus
XR UUTEEN TODELLISUUTEEN
0
0,0 % Suoritettu
0 / 19
Sisältö
Etsi sisältöä
Keskustelualue
Keskustelualue
Announcements
H5P
H5P
Mitä XR on?
Keskustelualue
Keskustelualue
Tilt Brush
Keskustelualue
Keskustelualue
Ikea Place
Keskustelualue
Keskustelualue
Zwift Race
H5P
H5P
XR kuluttajalle
Keskustelualue
Keskustelualue
Miten XR-teknologiat voisivat mielestäsi tulevaisuudessa kehittyä?
Keskustelualue
Keskustelualue
Zoan
Keskustelualue
Keskustelualue
How to make coffee?
Keskustelualue
Keskustelualue
Upskill & GE Healthcare
Keskustelualue
Keskustelualue
Upskill & GE Renewable Energy
Kansio
Kansio
Materiaali: ThingLink 360 demon media
Sivu
Sivu
ThingLink 360: luominen ja asetukset
Sivu
Sivu
ThingLink 360: tagit (eli hotspotit) ja jakaminen
Sivu
Sivu
Turvallisuus ja ohjainten näppäimet
Sivu
Sivu
Piirtäminen ja työkalut: ympäristöt, siveltimet ja värit
Sivu
Sivu
Lisää työkaluja
Sivu
Sivu
Tallentaminen, jakaminen ja lataaminen
Sivu
Sivu
Mallin luominen
Sivu
Sivu
Julkaiseminen ja mallin käyttö Tilt Brushissa
Sivu
Sivu
Unity3D (versio 2019.1) -ohjelman lataus ja asennus
Sivu
Sivu
Tutoriaalissa tehtävän VR-sovelluksen esittely
Sivu
Sivu
Unity3D-projektin luonti ja 3D-mallin tuonti Unity Asset Storesta
Sivu
Sivu
GoogleVR-toimintojen luonti Unity3D-ympäristössä
Sivu
Sivu
VR-sovelluksen testaus ja julkaisu Android-asennustiedostoksi
Sivu
Sivu
VR-sovelluksen asentaminen Android-laitteeseen ja sen käyttäminen
Sivu
Sivu
Unity3D (versio 2019.1) -ohjelman lataus ja asennus
Sivu
Sivu
Tutoriaalissa tehtävän AR-sovelluksen esittely
Sivu
Sivu
Unity3D-projektin luonti ja 3D-mallin tuonti Unity Asset Storesta
Sivu
Sivu
Vuforia AR-toimintojen luonti Unity3D-ympäristössä
Sivu
Sivu
Video 1.3: AR-sovelluksen testaus ja julkaisu Android-asennustiedostoksi
Sivu
Sivu
AR-sovelluksen asentaminen Android-laitteeseen ja sovelluksen käyttäminen
H5P
H5P
Ohjelmistoprojektin työtehtävät ja työmääräarviot
H5P
H5P
Tuotannon vaiheet, työjärjestys
H5P
H5P
Tuotannon vaiheet, ajan kuluminen
H5P
H5P
Käyttäjätestaus museossa
H5P
H5P
Osaaja, ostaja ja projektipäällikkö
H5P
H5P
Asiantuntemuksella täyteen potentiaalin hyödyntämiseen
Avaa kurssisisältö
Etusivu
Kurssit
Muut työtilat
XR Uuteen Todellisuuteen
2.4. Tee itse: 3D-malli VR:ssä, Google Blocks (keskitaso)
Julkaiseminen ja mallin käyttö Tilt Brushissa
Sivu
Julkaiseminen ja mallin käyttö Tilt Brushissa
Takaisin kurssin etusivulle
Julkaiseminen ja mallin käyttö Tilt Brushissa
Viimeksi muutettu: keskiviikko 6. marraskuu 2019, 13.53