XR UUTEEN TODELLISUUTEEN
Osio: 3.1 XR-tuotannon peruselementit | XR UUTEEN TODELLISUUTEEN | Moodle | Omnia
Kurssin etusivu3.1 XR-tuotannon peruselementit
-
3.1 XR-tuotannon peruselementit
Tämä osio on tarkoitettu sinulle, jolla ei ole aiempaa kokemusta XR-ohjelmiston tai muun digitaalisen sisällön tilaamisesta, mutta jolla on ajatus tuotteesta, jonka haluaisi toteuttaa uusilla XR teknologioilla. Vaikka käytämme esimerkkinä tuottajan/kulttuurituottajan ammattia, sisällöt sopivat myös muille teknologioita tilaaville ja niiden parissa työskenteleville.
Tämän kokonaisuuden opiskeltuasi ymmärrät:- Ohjelmistotuotannon vaiheet
- Kuinka voit laskea projektin kustannuksia ja tehdä hyvän sopimuksen tuotannosta
- Prototyypin ja konseptin merkityksen suunnittelutyölle
- Ohjelmistotuotantoprojektiin kuuluvat työtehtävät toteuttajan puolella
-
Tehtävä: Katso rauhassa video.
- Mitä ihan uutta hyödyllistä opit siitä nykyiseen opiskeluusi ja työhön?
- Miten videon sisältö voisi vaikuttaa suunnitelmiisi työllistyä?
- Miten videon perusteella sinun tulisi osaamisessasi kehittää, jos aiot XR alalle tuottajaksi?
Kirjoita näkemyksiäsi Padletille! Kun olet valmis, voit merkata tehtävän suoritetuksi klikkaamalla harmaata ympyrää tehtävän vieressä.
- Klikkaa + painiketta oikeassa alakulmassa.
- Kirjoita tai liitä linkkejä tai kuvia tehtävän mukaisesti.
- Lähetä vastauksesi klikkaamalla postauksesi ulkopuolelle, esimerkiksi XR-neliötä.
- Kommentoi myös muiden ideoita. Ole rakentava :)
- Merkitse tehtävä tehdyksi klikkaamalla
kuvaketta.