Kurssi: XR UUTEEN TODELLISUUTEEN, Osio: 3.1 XR-tuotannon peruselementit | Moodle | Omnia

Kurssin etusivu
  • Aloita tästä


3.1 XR-tuotannon peruselementit

  • 3.1 XR-tuotannon peruselementit

    Tämä osio on tarkoitettu sinulle, jolla ei ole aiempaa kokemusta XR-ohjelmiston tai muun digitaalisen sisällön tilaamisesta, mutta jolla on ajatus tuotteesta, jonka haluaisi toteuttaa uusilla XR teknologioilla. Vaikka käytämme esimerkkinä tuottajan/kulttuurituottajan ammattia, sisällöt sopivat myös muille teknologioita tilaaville ja niiden parissa työskenteleville. 


    Tämän kokonaisuuden opiskeltuasi ymmärrät:

    • Ohjelmistotuotannon vaiheet
    • Kuinka voit laskea projektin kustannuksia ja tehdä hyvän sopimuksen tuotannosta
    • Prototyypin ja konseptin merkityksen suunnittelutyölle
    • Ohjelmistotuotantoprojektiin kuuluvat työtehtävät toteuttajan puolella