This is a vocational English course in customer service. We'll study the material on Thursday and Friday afternoons during the 3rd term in 2024 and there is no final exam at the end of the course. All you have to do is to attend the classes regularly and submit the assignments. You will not be assessed during the course and will get a 'completed' mark on Wilma after the course. Welcome to study custome service in English!

Wishes,

Heli

the course teacher

Email: heli.romppanen@omnia.fi

Tel. 040 126 7447

Kouluttajat         raija.hakala@omnia.fi   p. 040 126 4992 Kirjanpito 

paivi.kuparinen-heikkinen@omnia.fi   puh 040 126 4848   Laskutus ja reskontra

Assistentti           Marita Koskinen

Sisältö                 Ammattitaitovaatimukset ja arviointipohjat Linkki   =>  klikkaa tekstiä    Kirjanpito & Laskutus ja Reskontra 

Tavoitteet            Valmiudet taloushallinnon tehtävien hoitamiseen pk-yrityksessä, työllistymisen ja jatko-opiskelumahdollisuuksien parantaminen

Oppikirjat             Laskutuksen taitajaksi 



Kurssialusta on tarkoitettu Leppävaaran MOVE-merkonomiopiskelijoille lukuvuodeksi 2023.

Opettajina Minna Järvinen, Päivi Törmälä-Rantala, Risto Pulkka ja arvioivana opettajana Mimmi Heiniö.





Business English

On this course you will be able to practice English in several different business related situations.

You can stay in touch with the teacher in one of the following ways:

English teacher Jenni Koski

Email: jenni.koski@omnia.fi
Wilma message
Phone: 040 5280 941

The teaching will be organised according to the set curriculum you find on Wilma. 



On this course you will be able to practice English in several different business related situations.

You can stay in touch with the teacher in one of the following ways:

English teacher Jenni Koski

Email: jenni.koski@omnia.fi
Wilma message
Phone: 040 5280 941

The teaching will be organised according to the set curriculum you find on Wilma. 



Ammattitaitovaatimukset
Asiakaspalvelu

Opiskelija osaa

  1. valmistautua asiakaspalveluun osana asiakaslähtöistä liiketoiminnan kokonaisuutta
  2. palvella sisäisiä tai ulkoisia asiakkaita eri kanavissa hyödyntäen kielitaitoaan
  3. edistää omalla työllään asiakastyytyväisyyttä ja myönteistä asiakaskokemusta.

Ammattitaitovaatimukset
Työyhteisössä toimiminen

Opiskelija osaa

  • toimia työorganisaationsa toimintaperiaatteiden mukaisesti ja ymmärtää henkilöstön roolin osana kehittyvää työyhteisöä
  • toimia työyhteisön tai tiimin jäsenenä muuttuvissa vuorovaikutustilanteissa
  • arvioida omaa työsuoritustaan ja asettaa osaamiselleen kehittämistavoitteita
  • verkostoitua ammatillisesti ja kehittää työyhteisön toimintaa
  • viestiä työhönsä liittyvistä asioista työvälineohjelmia ja viestintäkanavia käyttäen.

  • LINKKI: https://eperusteet.opintopolku.fi/#/fi/esitys/3855077/reformi/tutkinnonosat/3924462

VASTUUOPETTAJA: Westerholm Anne

KURSSIN OPETTAJAT:  Raija Hakala, Riitta Hartikka, Mervi Koivukoski, Anne Westerholm