Ammattitaitovaatimukset
Asiakaspalvelu
Opiskelija osaa
- valmistautua asiakaspalveluun osana asiakaslähtöistä liiketoiminnan kokonaisuutta
- palvella sisäisiä tai ulkoisia asiakkaita eri kanavissa hyödyntäen kielitaitoaan
- edistää omalla työllään asiakastyytyväisyyttä ja myönteistä asiakaskokemusta.
LINKKI: Tutkinnon osa / e-perusteet
Ammattitaitovaatimukset
Työyhteisössä toimiminen
Opiskelija osaa
- toimia työorganisaationsa toimintaperiaatteiden mukaisesti ja ymmärtää henkilöstön roolin osana kehittyvää työyhteisöä
- toimia työyhteisön tai tiimin jäsenenä muuttuvissa vuorovaikutustilanteissa
- arvioida omaa työsuoritustaan ja asettaa osaamiselleen kehittämistavoitteita
- verkostoitua ammatillisesti ja kehittää työyhteisön toimintaa
- viestiä työhönsä liittyvistä asioista työvälineohjelmia ja viestintäkanavia käyttäen.
LINKKI: https://eperusteet.opintopolku.fi/#/fi/esitys/3855077/reformi/tutkinnonosat/3924462
VASTUUOPETTAJA: Westerholm Anne
KURSSIN OPETTAJAT: Raija Hakala, Riitta Hartikka, Mervi Koivukoski, Anne Westerholm
- Opettaja
Jonathan Åberg